150 kvik Fotballklubben Kvik
        Trondheims eldste fotballklubb

Grasrotandelen

Som spiller hos Norsk Tipping kan du være med å støtte Fotballklubben Kvik. Ved å registrere spillerkortet ditt som grasrotgiver til Kvik, vil klubben motta inntil fem prosent av det beløpet du spiller for.

Spillerkortet til Norsk Tipping er altså nøkkelen til Grasrotandelen og du må spille registrert for at Kvik skal kunne motta penger. Grasrotandelen gjelder på alle spillene til Norsk Tipping, bortsett fra Flax og Extra. Det blir satt av penger til grasrotmottakeren din for hvert eneste spill du leverer.

Grasrotandelen går ikke utover innsatsen eller premien din, men kommer i tillegg til det du spiller for. Forutsetningen er at laget eller foreningen er registrert i Frivillighetsregisteret.

Det har ingenting å si om du taper eller vinner på spillet ditt. Du blir heller ikke belastet noe for å være grasrotgiver. Har du for eksempel spilt for 100 kroner på Lotto gir Norsk Tipping fem kroner som går direkte til den mottakeren du selv har plukket ut.

Slik støtter du FK Kvik:

• Hos kommisjonæren
• Mobilspill
• Norsk Tipping sine nettsider
• SMS, send Grasrotandelen 983915477 til 2020

For mer informasjon se www.norsk-tipping.no

Innmelding i Kvik

Neste Kvik 1-kamp